Fairy Loot August 2017

Posledním restem za srpen je balíček z Fairy Loot.

Přiznám se, že na balíčky od Fairy Loot se těším vždycky nejvíc, protože mají super goodies a většinou výbornou knihu. Tématem srpna byly Otherworlds - Jiné světy :-)

Tak jdeme na to ....


Při prvním pohledu vidíme kartičku se spoilery a na další fotce už je vidět nástin goodies.


První na mě vykoukla svíčka s tématem Otherworlds - moje byla Witchsoul Mara v balíčcích byly různé vůně a barvy svíček.


Dále tady máme sítko na čaj pro milovníky čaje s tématem Hry o trůny.


Maska na spaní opět korespondujcící s tématem Otherworlds.


Magnetické záložky Frodo a Sam z Pána prstenů.


Tetovačka a ukázka knihy Blackwing od Eda McDonalda, která vychází v angličtině v říjnu. 



Ukázka knihy Godsgrave od Jay Kristoffa, která je zároven plakátem. Jsem zvědavá jestli u nás vyjde první díl s názvem Nevernight, který měl v zahraničí velký úspěch a Godsgrave je právě jeho pokračováním.


Sešit na poznámky s Petrem Panem.


V balíčku byl řetízek s přívěskem z Dvoru Mlhy a Hněvu od S.J. Maas.


Kartička Severní záře.


A knihou měsíce je ..... Wicked like a Wildfire od Lany Popovič.

Vy, kteří sledujete můj blog, tak si asi říkáte, zase? Ano i já jsem byla překvapená, protože jsem knihu už jednou obdržela a to v balíčku bookishbox august

Pokud by z vás, co čtete mé stránky měl někdo o tuto novou knihu i s podpisem autorky zájem, tak si mě přidejte na Facebooku viz. odkaz facebook stránky a napište mi tam zprávu. Cena knihy i s podpisou kartou je 500 Kč vč. poštovného.

Líbil se vám Fairy Loot balíček?

Komentujte a pište :-) 
Share:

0 komentářů:

Okomentovat