Illumicrate unboxing November 2017

Další "zkušební" knižní balíček mi dorazil dnes a je to Illumicrate. Tento balíček vychází jednou za čtvrt roku, a tímto se právě liší od ostatních knižních balíčků, které vychází měsíčně.

Tak se na to vrhneme:-)


Přišla krabice, ve které byla další krabice a na ní spoiler kartička.


První náhled do balíčku.


Ukázka z knihy This mortal coil - v balíčku od Fairy Loot byl připínáček k této knize.


Diář na rok 2018, který někomu věnuji :-).


Kartička s motivačním citátem od J.K. Rowling, který se mi mimochodem moc líbí.



Další ukázka knihy. Tentokrát Iron Gold od Pierce Browna. U nás z této série vyšla pouze kniha Rudý úsvit.



Tady máme knihu, která vyšla v listopadu. Jmenuje se The City of Brass a je od S.A. Chakraborty. Příběh se odehrává v 18. století v Káhiře a nesmí zde chybět - kouzla, džinové, láska. Kniha je obsáhlá a je přirovnávána k Jiskře v popelu (kterou mám moc ráda), takže se moc těším. Mám ráda knihy, které se odehrávají na blízkém východě.


Svíčka Reading in Bed :-).


Ano hádáte správně v balíčku byla i utěrka (to se vždycky hodí, že ano:-)).



Knihou pro toto čtvrtletí je Artemis od Andyho Wiera (ten mimochodem napsal Marťana). Kniha má na goodreads rozpačité hodnocení. Musím se přiznat, že sci-fi knihy nejsou zrovna mé oblíbené, ale dám jí v budoucnu šanci:-). Kniha nepřišla s podepsaným bookplatem, ale zato byl přibalený řetízek s přívěskem měsíce.

Líbil se vám balíček od Illumicrate? Objednali byste si ho? Pište, komentujte. Já se pro dnešek loučím. Zatím ahoj.







Share:

0 komentářů:

Okomentovat