My Guilty Pleasures unboxing November

Mám tady ještě jeden rest z listopadu a to sice balíček od Myguiltypleasures. Jak si možná pamatujete, tak jsem s prvním balíčkem měla problémy, protože skončil na celnici a musela jsem doplácet DPH. Nicméně druhý balíček - tentokrát kniha z žánru "pro dospělé" dorazil naprosto v pořádku. A teď už se mrkneme co bylo uvnitř:-)


První náhled do balíčku.


V balíčku byl lak na nehty k měsíčnímu tématu - Malevolent Hearts (Zlovolná srdce).


Svíčka k měsíčnímu tématu, která voní jako "otrávené" jablko a koření. Podle mě voní moc hezky:-)


 Jedním z předmětů v balíčku bylo i zrcátko ke knize Forest of a Thousand Lanterns, kterou jsem obdržela v balíčku od Fairy Loot.

V balíčku byla i taška s nápisem Evil Queens are the Princesess that were nevere saved - v překladu Zlé královny jsou princezny, které nikdy nebyly zachráněny. 


Knihou měsíce je Dignity od Jay Crownover. Spisovatelku neznám, ale dle hodnocení na serveru goodreads.com jsou její knihy hodnocené hvězdičkami 4 a více. Dignity pojednává o potetovaném muži, který potká holku jménem Noe Lee, která dokáže obměkčit jeho srdce. Vše se samozřejmě zkomplikuje a tak se můžeme těšit na zajímavý romantický příběh. Kniha obsahovala podpis autorky a mimo jiné byl přiložen její dopis.

Líbil se Vám dnešní balíček? Objednali byste si něco z Myguiltypleasure? Pište a komentujte.









Share:

2 komentáře:

  1. Tento balíček neznám, ale vypadá pěkně :) Romantické knihy čtu občas ráda a třeba ten lak i zrcátko vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem strašně zvědavá na tu knihu :-) určitě sem pak dám recenzi. Díky za komentář :-)

      Vymazat