Inferno


Název: Inferno/Inferno

Autor: Catherine Doyle

Nakladatelství: Baronet

Počet stran:408

Rok vydání: 2017

 

Anotace: Sofie si není jistá, co vlastně k Nicolimu cítí. O to víc ji to táhne k Lucovi, jenž jí podle všeho rozumí. A když Sofie odhalí tajemství vlastní rodiny, upne se právě k staršímu z bratrů. Dokáže jí ale Luca skutečně pomoct? Nebo se postaví na stranu své rodiny?

Sofii se obrátil život vzhůru nohama a nyní je odhodlaná vše napra
vit. Jenže Nicoli Falcone, na nějž se Sofie snaží zapomenout, se jí nechce vzdát – Sofie však pro útěchu svírá nůž jeho bratra. Křehký mír brzy naruší příchod dalšího mafiánského klanu a Sofie, již její srdce táhne jinam než její krev, se propadá stále hlouběji do temnoty podsvětí.

Recenze: V této části se bohužel nebudu moci vyhnout spoilerům z předchozího dílu, takže pokud jste nečetli první díl a chcete si ho přečíst, tak dál už nečtěte.

Sofie zachránila Lucu před jistou smrtí. Past, kterou nachystali Falconeovi (rodiny Lucy a Nica) na jejího strýce Jacka nevyšla. Jack i se svými kumpány utekl.

Nic už není jako bylo dřív. Sofie má strach. Strach někam jít, bavit se. Všude vidí jen zbraně, krev a křik. Její nejlepší kamarádka Millie se jí z toho všeho snaží dostat.


„Při každém zvuku jsem nadskočila, z každné noční můry jsem se probouzela s křikem, jenž mi drásal hrdlo, každý okamžik radosti zadupaly do země mnohem výraznější vzpomínky na chvíle temna.“

Její strýc však nelení a po poslíčkovi jí pošle vzkaz, že se s ní musí setkat. Bohužel v tu samou chvíli ji sleduje Nico a ji vzkaz sebere. Falconeovi, tedy vědí, kde udeřit.

V klubu, kde se má Sofie sejít s Jackem panuje napjatá atmosféra. Sofie zjistí, že Jack je pod ochranou rodiny Marinových. Marinovy jsou další z mafiánských rodin a mimo jiné nenávidí Falconeovi kam jejich paměť sahá.

V klubu se strhne přestřelka a Sofie s Millie z ní vyváznou jen díky Lucovi a Nicovi.

Vše se začíná komplikovat a Sofie už neví komu může věřit. Zpráva, kterou se Sofie dozví z Valentinových úst ji nechá beze slov. Co ji Valentino prozradí?

Na pokračování Vendety jsem se vrhla hned po první dílu a musím říct, že Inferno se mi líbilo více než první díl. Bylo v něm napětí, strach, bolest, křivda, ale i přátelství, které by Sofie nečekala (možná láska). Milostná linka je v tomto dílu pouze okrajově. Inferno se soustředí na boje mezi dvěma znesvářenými rody. Z nichž žádný rod neustoupí, dokud nevykonají pomstu.

Byla to jízda a konec mě teda úplně dostal a Sofie mi bylo strašně líto. Jsem ráda, že autorka nevytvořila mladou a hloupou hlavní hrdinku, která si nechá všechno líbit. Sofie je všechno možné, jen ne srab.

Už teď se těším na poslední díl s názvem Mafiosa a jsem strašně zvědavá, jak to všechno celé dopadne.


Hodnocení:
80%
 
Share:

0 komentářů:

Okomentovat