Pagehabit August 2017

Pokračuji v restech :-) ano další balíček, který mi přišel už v srpnu.

Původně jsem si už od Pagehabit nechtěla žádný další balíček objednávat, ale když jsem se odhlásila, tak mi nabídli poštovné zdarma a tak jsem neodolala a tentokrát jsem si objednala YA knihu a goodies.

Tak jdeme na to :-)





Při prvním pohledu do balíčku je vidět dopis od autorky knihy měsíce a záložka.


Mezi dalšími goodies byly i tyto "dětské" magnetické záložky.


Ponožky s nápisem Pass me my book - Podej mi mou knihu :-)


Krátký příběh The Bridge od Sacchi Green.



U tohoto dárku jsem se musela fakt smát. Ano dámy a pánové, vypadá to jako malá verze vibrátoru, ale ten to nebyl ... co byste řekli, že to je?


Je to překvapivě propiska :-)


Už minule jsem zmínila, že Pagehabit přispívá finančně do zemí třetího světa - tentokráte do Cameroonu. 







Knihou měsíce v žánru YA je The Rattled Bones od S.M. Parker. Kniha pojednává o dívce jménem Rilla Brae, kterou pronásledují strašidelné vize spojené s tajemným ostrovem. 

Uvnitř knihy jsou opět poznámky od autorky.

Přiznám se, že tento balíček se mi líbil více než Bookishbox za srpen.

A co vy? Líbil se vám balíček? Plánujete objednávku Pagehabit?
 Komentujte. Těším se. Zatím Ahoj :-)
Share:

0 komentářů:

Okomentovat