Bookish Box July 2017

Téma červencového balíčku je Magic and Witchcraft což je v překladu Kouzla a Čáry :-)


Tady už je první náhled do boxu. První na mně vykoukla duchařská Ouija magnetka.


Nerezové sítko na čaj s tématem Harryho Pottera mi udělalo fakt velkou radost.


Ke krásnému sítku nesmí chybět dobrý sypaný čaj :-)




Nádherné voňavý sprchový gel inspirovaný knihou Noční Cirkus od Erin Morgenstern, kterou jsem zatím nečetla.


Stužka a kartička s krásným citátem - The finest of pleasures are always the unexpected ones - což by se dalo do češtiny přeložit jako Nejkrásnější radosti jsou vždy ty nečekané.






V balíčku na mě vykouly dvě kartičky s tématem Temnější tvář magie od V.A. Schwab, kterou si rozhodně musím přečíst.




Knihou měsíce července je The Disappearances (Zmizení) od Emily Bain Murphy. Disappearances je skvěle hodnocená na goodreads a měla by pojednávat o dvou sourozencích, kteří se po smrti matky přestěhují do městečka Sterling, kde vyrůstala jejich matka a které je opředeno mnoha tajemstvími. Každých 7 let ve městě někdo zmizí. Na tuto knihu se také moc těštím.


Líbil se vám dnešní unboxing z Bookish Box? Komentujte. Díky a pro dnešek se loučím. Mějte se :-)

Share:

2 komentáře:

  1. Tento balíček se mi líbí víc, než ten předtím. V první chvíli, když jsem viděla ty poslední kartičky, tak se mi vybavil Malý Princ :-) Ten měl taky takový plášť, i když jiné barvy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi více líbí Bookish Box než Owlcrate:-) Goodies jsou tam skvělé a kniha vypadá fakt zajímavě.

      Vymazat