Owlcrate July 2017

Rozhodla jsem se vyzkoušet více book boxů, takže čekejte, že vás budu pomalu zahlcovat novými příspěvky :-)





Owlcrate je společnost, která každý měsíc posílá balíček, ve kterém je kniha a nějaké goodies a zabývá se YA fantasy knihami. A balíček posílají z Ameriky.


Téma července bylo Wanderlust.




Jako první je vidět v krabici spoiler card, kterou nečtu, protože nechci vědět co je v krabici a chci být překvapená :-)

Nejprve jsem narazila na jednoduchý batoh s tématem Pána prstenů



Dalším dárečkem, který mně hodně potěšil byl přívěsek na klíče z Fantastická zvířata a kde je najít a měla jsem to štěstí, že jsem tam měla hned hlavního hrdinu Scamandra.




Úžasné zrcátko s tématem Temnější tvář magie od V.A. Schwab a také placka s tématem cestování bylo dalším pěkným překvapením, které bylo v sametovém pytlíčku.




Musím říct, že prodejce myslel úplně na všechno s tématem Cestování a do balíčku přibalil i notýsek vhodný k poznámkám.


Mezi posledními věcmi byla kartička s tématem Hledání Alijašky, která je moc povedená.




Málem bych zapomněla na přívěsek na cestovní tašku, aby se vám lépe na letišti hledala. Tuhle bych určitě nepřehlédla :-)




Jako "zlatý" hřeb celého balíčku je kniha tramtadadá




The Gentlemans Guide to Vice and Virtue od Mackenzi Lee. Doufám, že český překlad bude něco jeko Džentlmanův průvodce neřestí a ctností. Kniha pojednavá o mladém 18-letém šletici, který se v 18 století rozhodne se svým přítelem a sestrou procestovat Evropu. Kniha je prý velmi vtipně pojata a mimochodem pojedanává o lásce dvou mužů, což není zase tak obvyklé u fantasy knih.

Kniha přišla opět s dopisem od autorky a také s jejím podpisem.

Jsem na knihu velice zvědavá a nemůžu se dočkat až si ji přečtu.

Líbil se vám balíček? Šli byste do Owlcrate? Musím říct, že jsem si objednala pouze jeden balíček a příště objednávat nebudu, protože jsem zjistila, že třeba Fairy Loot se mi líbí více.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat