Bookish box June 2017

Konečně jsem se dostala k napsání prvního příspěvku ke knižním balíčkům.

Jako první balíček jsem si objednala Bookish Box. Proč zrovna Bookish Box? Vlastně ani nevím :-) Na youtube jsem sledovala videa unboxingu a bookish box mě hodně zaujal. 

Nejprve si vyberete z několika subscrubingů - nutno říct, že výběr je opravdu pestrý. Namátkou si můžete vybrat například young adult knihu, goodies (předměty, které souvisí s knihami) a tričko jako jsem si vybrala já. Na výběr jsou i adult knihy nebo knihy pro děti a to opět v různých kombinacích - s tričkem, s goodies nebo jen samotné.

A teď už k mému balíčku, který z Ameriky dorazil do týdne.




Už jsem byla hodně nedočkavá a chtěla jsem vědět co bude v balíčku tak jsem se na to vrhla.


Téma června bylo Fantasy Kingdoms a jako první na mě vykoukla kartička, na které bylo napsáno co všechno můj balíček obsahuje a k jakým knihám se to vztahuje.

Jako první goodie byl povlak na polštář.


Poznáváte někdo k jaké knize se vztahuje? Byla jsem povlaku nadšená, protože se vztahuje k poslednímu dílu A court of wings and ruin od S.J. Maas, kterou jsem přečetla v angličtině, protože u nás zatím nevyšla. 


Jako další bylo tričko, taktéž ke knize ACOWAR. Zvolila jsem špatnou velikost, tak se bude hodit na spaní.


Lízátko ke knize A Court of Mist and Fury od S.J. Maas u nás vyšlo pod názvem Dvůr mlhy a hněvu.


Ještě byl v balíčku bálzám ke knihám od S.J. Maas sérii Skleněný trůn.


Ke správné knize nesmí chybět správná záložka a tahle mi udělala obrovskou radost, jelikož je to záložka ke knihám Hry o trůny.



Krásná kartička s nápisem od George R.R. Martina.


A to nejdůležitější nakonec a to je kniha měsíce a tou je Dividing Eden od Joelle Charbonneau. Musím se přiznat, že jsem o autorce doposud nikdy neslyšela, ale kniha má krásný obal a podle anotace určitě stojí za přečtení (tak se těším až budu moct dát recenzi na blog). Ke každé knize u bookish box je i kartička s podpisem autora knihy. 



Tak to bylo z rozbalovačky vše. Možná jsem některé z Vás nalákala (upřímně bych byla ráda).

Tak někdy příště ahoj :-) 








Share:

4 komentáře:

  1. Vypadá to bombasticky! Jen bych se chtěla zeptat, zda je nutné balíčky odebírat pravidelně nebo je možné zakoupit pouze jeden nebo nepravidelně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nutné se nejdříve zaregistrovat k odběru balíčků a záleží na tobě jestli na měsíc nebo třeba na půl roku. Pokud budeš chtít balíček vyzkoušet, tak pak svoje "členství" můžeš kdykoli zrušit. Co mám zkušenost tak to takhle funguje u všech book boxů v zahraničí :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat