MyBookBox July 2017


Než se ke mně tento balíček dostal, tak to byl skoro "porod". Začnu od začátku. Vy co sledujete moje stránky tak jistě víte, že testuju zahraniční knižní balíčky. U MyBook Box jsem si nebyla od začátku jistá do čeho jdu - jen jsem věděla, že můžu očekávat dvě knihy. Jak nemilé pro mně bylo, když jsem obdržela dopis z celní správy, že můj balíček leží právě u nich. Doslova jsem zuřila, protože už tak mě balíček stál cca kolem 60 dolarů a ještě bych měla platit DPH a další poplatky??? Se asi zbláznili. No nic šla jsem si balíček vyzvednout a hodný pan celník mi i přes to, že jsem mu řekla, že jsou to pouze dvě knihy napočítal dalších 150 Kč na DPH a aby mi balíček vydali tak jsem musela opět zaplatit - tentokrát pouhých 99 Kč. Vše jen proto, že kolegové v USA neznají naše zákony a napsali na krabici, že má hodnotu 35 dolarů nebo něco takového. Ihned jsem jim napsala a naštěstí s nima byla dobrá domluva a i těch 250 Kč, které jsem zaplatila za tyto celní tahanice mi vrátili zpět na účet a už se poučili, že mají na balíčky psát nižší hodnotu než je 20 dolarů. 

Tak a teď už na rozbalování :-)




Jako u každého boxu se zde píše co je uvnitř. 


První knihou je historický román od Karin Tanabe - The Diplomat Daughter - ve zkratce japonská dívka a mladý američan se do sebe zamilují v roce 1941, v době, kdy Japonci útočí na Pearl Harbour.  U knihy byl dopis od autorky, ale žádný originál podpis jako to bývá u jiných balíčků tady nebyl.





Další knihou je YA kniha s názvem Flight Risk od Jennifer Feen. Je to román, který je inspirovaný skutečnými událostmi. Robert Jackson Kelly je teenager, který ukradne a havaruje ne s jedním, ale se třemi letadly a pokaždé vyjde z havárie nezraněn.




Jako poslední byla v balíčku záložka žluté ponorky. Uznávám je to originální, ale ne moc praktické - záložka neustále vypadává.

Suma sumárum za mě MyBook Box už nikdy více. Za hodně peněz málo muziky, v našem případě čtiva :-)

Zkoušeli jste někdo MyBook Box?? Jaký na něj máte názor? Šli byste do toho? Pište a komentujte.

P.S. Tady je fotka pro pobavení i toto můžete potkat na Celní Správě v Praze :-D




Share:

0 komentářů:

Okomentovat