Láska podle Shakespeara 2



Autor: Georgina Guthrie

Nakladatelství: Grada

Počet stran: 480

Rok vydání: 2016

  

Anotace: Aubrey Priceová má před sebou posledních pár týdnů studia na Torontské univerzitě. To, co mělo být nejkrásnějším obdobím jejího života, se pro ni ale stává utrpením. Tajný vztah s Danielem Grantem, asistentem na katedře angličtiny, čelí mnoha překážkám. Jeho odhalení by obzvlášt Daniela stálo nejen pověst, ale i celou kariéru. Oba doslova odpočítávají minuty, než budou moci být konečně otevřeně spolu. Mezitím hledají útěchu v tajných vzkazech a tolik výmluvných slovech Shakespearových dramat a sonetů. Dokážou svou zakázanou lásku udržet v tajnosti?

Recenze: Druhý díl navazuje přesně na první. Aubrey a Daniel se stále snaží udržet svůj vztah v tajnosti a už se nemůžou dočkat, až bude mít Aubrey po promoci, aby svůj vztah zveřejnili. Opět se setkáváme s přáteli Aubrey - Julií, která randí s bratrem Daniela Jeremym a je stále její spolužačkou, dále tady máme spolubydlící Joannu a Matta. Skvělá Penny a Danielův vtipný starší bratr Brad (který mě s Penny mimochodem hodně baví). Mimo jiné se zde objevuje nově matka Aubrey, která přijíždí na promoci své dcery a také je zde naprosto skvělá Danielova babička Patty. Z předešlého dílu víme proč si Daniel držel zpočátku odstup od Aubrey, ale i do všech ostatních studentů. I nadále se musí vyrovnávat s tímto problémem a také dalším problémem, který se objeví náhle a zcela nečekaně a Aubrey s Danielem se od sebe na chvíli vzdálí. 

Na knížce se mi líbily opět sonety a úryvky ze Shakespeara, ale také emaily, které si Aubrey a Daniel posílali. Byla jsem ráda, že dala autorka více prostoru pocitům Daniela. V předešlém dílu nedošlo na žádný sex a proto jsem si říkala, kdy už to konečně přijde a jestli to Aubrey a Daniel vydrží až skončí škola. Tak co myslíte, vydrželi to?  Nebudu nic prozrazovat. Za mě opět čtivé a knížku jsem přečetla za 1 den a musím se přiznat, že mě bavila více než první díl.

Hodnocení:

78 %



 
Share:

0 komentářů:

Okomentovat