Královna Tearlingu



Autor: Erika Johansen

Nakladatelství: Yoli

Počet stran: 432

Rok vydání: 2014

 

Anotace: Fascinující fantasy příběh dlouho ztracené královny, její nejisté a nebezpečné cesty na trůn a přátelství i hlubších vztahů, které vznikají, když se temné nadpřirozené síly snaží zničit poslední zbytky dobrých, spravedlivých a věrných. 

Recenze: Musím vyzdvihnout nádhernou obálku knihy, která mě zaujala a také mne zaujal příběh, proto jsem si knihu koupila. Poslední dobou čtu hodně fantasy knihy a tahle se mi hodně líbila. 

Královna Tearlingu je příběh 19-leté Kelsey, která je vychovávána v chatrči někde v lese a pomalu se připravuje na nástup na Terlingský trůn. Žije v ústraní u starých pěstounů, protože její matka - královna přišla o život, když byla Kelsea ještě malá. Jednoho dne si pro ni přijde královská garda v čele s Palcátem (který je obrovský chlap a ničeho se nebojí a v boji je nepřekonatelný), která bude Kelseu doprovázet do hradu a chránit. Spousta lidí chce Kelseu zavraždit - její strýc (bratr matky), Rudá Královna (která se záhadným způsobem dožívá již více jak 100 let) a mnoho dalších. Je až fascinující sledovat jak se Kelsea mění z holky, která běhala po lese v královnou, která musí dělat složitá rozhodnutí, která se nelíbí každnému (které nikdo nevěří), ale všechno dělá s láskou pro svůj lid a musí být tvrdá a zrádce musí tvrdě potrestat. V knize nechybí ani magie, která se právě projeví až ke konci, ale o to je to překvapivější. Celou dobu mi vrtalo hlavou, ve které době se tento příběh odehrává a to se čtenář bohužel až do konce knihy nedozví, ale víme, že je tady jisté Překročení a doba před ním. A co bylo Překročení? to se dozvíme v dalším dílu :-) Kniha byla, alespoň pro mě velice čtivá a těm kdo mají rádi fantasy se bude určitě líbit.

 

Hodnocení:

80 %

 

 

Share:

0 komentářů:

Okomentovat