Fairy Loot September 2017

Dlužím na blog ještě unboxingy za září. Tedy objednala jsem si dva balíčky a jedním z nich byl Fairyloot, ale oba dva balíčky přišly až v říjnu.

Tak jdeme na unboxing - jo a téma září bylo All that Sass.


Jako první jsem v balíčku objevila svíčku inspirovanou knihou Nástroje smrti konkrétně Magnusem Banem. Voní moc hezky.


Nejradši mám goodies, které se dají sníst nebo vypít :-) a proto horká čokoláda inspirovaná Percy Jacksonem mi udělala velkou radost. Bude se hodit hlavně teď na podzim.




 Magnetka s tématem Harryho Pottera už je přilepená na lednici.



Na zimu se bude hodit (nejspíš někomu daruju) čepice s tématem Skleněného trůnu.


Co mám na balíčcích ráda, tak jsou to tašky a tahle je ke knižní sérii Pekelné stroje.


Ukázka knihy The Gentlemans Guide to Vice and Virtue, kterou už mám z jiného knižního balíčku.


Poznámkový blok inspirovaný trilogií Griša.


Záložka k novému dílu Skleněného trůnu s názvem Tower of Dawn, která vypráví příběh Chaola.


Kartička s portrétem Carswella Thorna (série Lunární deníky).


Dalším portrétem je Delilah Bardová (Temnější tvář magie).



A knihou měsíce září je .... Even the darkest stars od Heather Fawcett.  Příběh pojednává o Kamzin, která vždy snila o tom, že se stane jedním z císařských průzkumníků - elitním horolezcem. Jednoho dne dostane příležitost ukázat své schopnosti a získat vzácný talisman pro císaře. 

Jak se vám líbil zářijový Fairyloot? Mě se moc líbí kniha a jsem na ni zvědavá a samozřejmě i další goodies. 







Share:

0 komentářů:

Okomentovat