Mafiosa


Název: Mafiosa/Mafiosa

Autor: Catherine Doyle

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 376

Rok vydání: 2017


Anotace: Sofie žije v nebezpečné lži – pod ochranou obávaného mafiánského klanu se snaží vést normální život. Taková přetvářka však nemůže trvat navěky. Její srdce patří muži, jenž má na rukou krev, a Sofie se stává terčem znepřátelené rodiny. Chce se pomstít těm, kteří jí nejvíc ublížili, dokáže za to však zaplatit cenu a stát se mafiánkou?


Recenze: Pokud jste nečetli předešlé díly a chcete si je přečíst, tak už prosím dál nečtěte, protože není možné se vyvarovat spoilerům z předešlých dílů.

Sofie ztratila někoho na kom ji záleželo ze všech na světě nejvíc. Strašně to bolí, ale není čas truchlit. Stane se členem Flaconeů a tím se postaví své vlastní rodině Marinů. Navenek před svou kamarádkou Millie nasazuje masku, je tou starou Sofií, ale uvnitř je prázdná.


„Pokusila jsem se usmát, jenže se mi to moc nepovedlo. Příliš jsem myslela na to, co mě čeká. Na to, který Falcone mě dnes po škole vyzvedne. Za chvíli ze sebe setřesu starou Sofii a vyjdu ven, vstříc novému životu, nad nímž jako těžké bouřkové mraky visí vražda a zrada.“

Sofii žene pouze touha po pomstě. Luca se jí v tom snaží zabránit. Nechce, aby se z ní stalo to, co z většiny jeho rodiny (chladnokrevný zabiják).

Obrátí se proto na Nica, který je víc než nadšený, že je to právě on, kdo ji učí, jak zacházet se zbraní. Díky tomu se vztah mezi Sofií a Lucou trošku zkomplikuje. Luca se Sofii snaží chránit za každou cenu.



Felice Sofii nevěří a je schopen ji jakkoli ublížit, kdyby se postavila proti němu. Poslední slovo má však vždy Valentino.
Válka mafiánských rodin Falconeů a Marinů je na spadnutí. Kdo z ní vyvázne živý? Může vůbec pomsta jakkoli zahnat prázdnotu v duši? A co Luca a Sofie, mají šanci?

Moc mě mrzí, že celá trilogie tímto dílem končí. Byla to, ale parádní jízda. Musím říct, že bych uvítala více milostných scén (to ta moje romantická duše), ale nemohla jsem přestat číst. V posledním dílu je více vražd a také násilí. Touha po pomstě je na prvním místě. Vše ostatní je druhořadé. Už jsem se zmínila, že zbožňuju Lucu? No, tak už to víte. Je vzorem spravedlnosti a vždy se snaží uklidnit už tak zčeřené vody.

Nicoli je jeho pravý opak. Je to arogantní kluk, u kterého je pomsta vždy na prvním místě.

Millie je ta nejlepší kamarádka, jakou si může kdokoli přát a pro Sofii by byla ochotná položit život.

Tímto končí příběh jedné, vlastně dvou mafiánských rodin, které spolu bojovali na život a na smrt.
Hodnocení:
90%
 

Share:

0 komentářů:

Okomentovat