My Guilty Pleasures unboxing October 2017

Jedním z dalších balíčků, který mi sice přišel už koncem října, ale mohla jsem si jej díky naší celní správě vyzvednout až v listopadu je My Guilty Pleasures book. U MGP máte možnost si vybrat z následujících okruhů knih - Erotické, Historická romance, New Adult, YA/Fantasy nebo Náhodný výběr.

Já jsem si vybrala pro svůj první balíček téma New Adult. Nemilé překvapení mě čekalo ve schránce. Opět výzva z celní správy. Odesílatelka balíčku napsala, že balíček stál 29,99 $, ten byl samozřejmě o něco dražší. Nejhorší bylo dostat od odesílatele fakturu nebo opis objednávky, to jsem s nimi řešila celý týden až jsem se konečně dočkala. Nicméně jsem se s paní domluvila, že si bude pro příště dávat pozor a na balíček bude uvádět nižší cenu, protože se jedná pouze o knihu.


Tady už je můj balíček :-)


Při prvním náhledu na mě vykoukla kartička s hlavní postavou knihy Anna krví oděná od Blake Kendare - zároveň to byla i spoiler karta.


Jelikož byl Halloween tak jsem v balíčku našla i pár sladkostí.


Obal na knihu inspirovaný opět Halloweenem - já jsem jsem měla design Ukradené Vánoce od Tima Burtona.


Svíčka opět k tématu Halloweenu - za mě tedy určitě neee - je strašně sladká.


Čaj s motivem A. E. Poe.


Skvělá záložka s citátem z knihy Anna krví oděná. Líbí se mi, že je záložka pevně zalisovaná a tudíž nehrozí, že se vám někde zpřehýbá.


Knihou v New Adult žánru pro říjen je Without Merit od Colleen Hoover, kterou jsem sice už četla a mojí recenzi můžete najít zde. Kniha se mi líbila a jsem strašně ráda, že ji mám v paperbackové podobě a navíc i s podpisem autorky - z toho jsem byla samozřejmě nejvíc nadšená :-)

Líbil se Vám dnešní unboxing? Plánujete nějakou objednávku od My Guilty Pleasures? Komentujte. Těším se na vaše vzkazy :-)





Share:

3 komentáře: