Papírová labuť


Název: Papírová labuť/Paper Swan

Autor: Leylah Attar

Nakladatelství: Moba

Počet stran: 400

Rok vydání: 2017

 

Anotace: Vytvoření návyku prý trvá 21 dní. Je to lež. 21 jedna dní se držela. Ale ve dvaadvacátý den by dala cokoli, aby se mohla vrhnout do sladké náruči smrti. Protože dvaadvacátý den si uvědomí, že cenou za její únik bude jistá smrt jednoho ze dvou mužů, které miluje. Papírová labuť je strhujícím příběhem o vášni, ztrátě a vykoupení, temnou, avšak dojemnou romancí plnou intrik, kuráže a napětí. Vzhledem k násilnému obsahu, sexu a vulgarismům je román určen vyzrálým čtenářům. Téma není pro slabší povahy.

Recenze: Skye Sedgewickové je 24 let. Má všechno po čem touží, žije si v přepychu. Jednoho dne ji unese neznámý muž a tím začne boj o svůj život. Proč unesl zrovna ji? A co s ní má v plánu?

"Da-mi-ján. 
Damian - Trhač vlasů, Rozbíječ lebek, Uspávač do bezvědomí, Caballero. Byl tu a byl skutečný."

Skye se snaží uprchnout, ale má nějakou šanci na lodi, která je uprostřed oceánu a země v nedohlednu? Skye si vzpomíná na své dětství. Matku ztratila jako malé dítě a vychovávala ji chůva MaMaLu, se kterou si byla blízká a měla ráda i jejího syna Estebana, který byl o pár let starší než je ona. Dětství prožila se svým otcem v Mexiku. Později, když jí bylo 9 let, tak se s otcem přestěhovala do San Diega. Na svou chůvu a svého kamaráda však nikdy nezapomněla. Tehdy byla šťastná. Kde jsou asi teď? Esteban by jí určitě zachránil.
Skye začne Damian přitahovat. Je to možné? Vždyť ji unesl a je k ní nemilosrdný. Zřejmě trpí Stockholským syndromem, protože jinak si to nedovede vysvětlit.

Damian, její únosce je neoblomný a krutý. Vše má však svůj důvod. V příběhu se vracíme zpátky do jeho dětství. Vyrůstal sám a neměl nikoho než bosse mexického podsvětí a jednoho nejlepšího přítele Rafaela. Od dětství netouží po ničem jiném než po pomstě za všechny křivdy, které byly na něm, a hlavně na jeho matce napáchány.
Proč unesl Skye? Cítí k ní něco? Jak to vlastně všechno je?

"Buď si vybereš lásku, nebo nenávist, protože tam, kde jedna žije, druhá umírá."

Tak tohle byla jedna z nejlepších knih, co jsem letos četla. Vím, že téma únosu a násilí je strašné, ale já jsem se ze začátku bavila a smála. Ano čtete správně 😊 Skye se vyrovnávala s únosem po svém, a to se mi na ní líbilo. Hlavně na ní bylo vidět čím byla (rozmazlená holka, co má všechno) a čím se stala v průběhu celého příběhu (nezávislá žena, která pochopila a uspořádala si životní hodnoty). Damian prošel taky proměnou, avšak až na samém konci pochopí, že láska, je důležitější než pomsta.

Za mě nádherný příběh plný emocí.
Pro ty z vás, kdo knihu nečetl, tak doporučuji😊.



Hodnocení:
95% 

 
Share:

2 komentáře:

  1. O knize jsem již slyšela ale zatím jsem nevěděla o čem pořádně je :) Teď po tvé recenzi mě docela hodně zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že zaujala. Já jsem byla nadšená :-)

      Vymazat