Rychleji mluvit nedokážu - Od Gilmorových děvčat ke Gilmorovým děvčatům (a všechno mezi tím)




Název: Rychleji mluvit nedokážu - Od Gilmorových děvčat ke Gilmorovým děvčatům (a všechno mezi tím)/Talking as Fast as I Can: From Gilmore Girls to Gilmore Girls, and Everything in Between

Autor: Lauren Graham

Nakladatelství: Omega

Počet stran: 208

Rok vydání: 2017

 

Anotace: Sbírka esejů od milované hvězdy seriálů Gilmorova děvčata a Rodičovství o životě, lásce a ženě z Hollywoodu, doplněná historkami z natáčení Gilmorových děvčat.

Lauren Graham se pokouší na chvíli zastavit a ohlíží se za svým životem, sdílí s námi úsměvné historky z dospívání, když začínala kariéru herečky, až po dobu, kdy seděla ve svém přívěsu a koukala na trailer k seriálu Rodičovství a kdy se sama sebe ptala: „Líbí se to někomu?“ Otevřeně mluví o tom, jaké je to být single ve světě Hollywoodu („Nikdo nechápal, že jsem pořád sama.“) nebo o zkušenosti porotce v projektu Project Runway ("Je to, jako kdybych zažila totální módní blackout.“).

Rezence: Lauren Graham je americká herečka, spisovatelka a producentka. Lauren nám vypráví svůj příběh. Narodila se na Havaji a krátce bydlela také v Japonsku. Její rodiče se rozvedli, když byla ještě malá. Zůstala v péči otce, který se později podruhé oženil.

Lauren popisuje jak se dostala na uměleckou školu. Co vše musela absolvovat, aby dostala roli a stala se členkou souboru Equity. Tu roli nakonec nezískala, ale přineslo jí to uvědomění, že nemá cenu vzít roli, která jí nesedne a neztotožní se s ní. 
V další části knihy nám Lauren prozrazuje tajemství hollywoodských diet. Opět s humorem svým vlastním. 

Části Jaké to bylo nám Lauren vypráví o začátku natáčení seriálu Gilmorova děvčata. Prozradí nám, že byla do role Lorelai obsazena, aniž by se osobně setkala se svojí seriálovou dcerou Rory (Alexis Bledel). Lauren neviděla všechny díly Gilmorových děvčat, a tak se kvůli této knize musela "zavřít" doma a musela shlédnout všechny řady Gilmorových děvčat. V každé řadě shrnuje Historické okénko, Módu a vlasy, Oblíbené momenty a Finále série. 

Hodně novinářů se Lauren ptá na osobní život. Kamkoliv šla na společenskou akci, tak ji doprovázel buď tatínek nebo někdo z rodiny. Všichni o ni začínali mít strach, aby neskončila na "stará kolena" sama. Ona sama se tím příliš netrápila (vždyť tu a tam měla přítele, kterého ovšem na veřejnosti neukazovala). Jednou na předávání cen potkala herce Petera Krause. To ovšem ještě netušila, že se za pár let jejich životy opět spojí pracovně na seriálu Famílie, kde hraje jejího bratra, ale v i osobní rovině, kde se spolu sblíží a bude z nich pár. 

Jste zvědaví na Petera a Lauren? Tak, tady je jedna jejich společná fotka.


Lauren zavzpomínala na svá studentská léta a co všechno musela absolvovat, aby si vydělala na živobytí.

"Jednou z prvních stálých brigád byla recepční v kadeřnickém salónu. To jsem dělala těsně před nástupem na vysokou školu. Patrně jsem tam bohužel chytla vši jenom od toho, jak jsem pozorovala práci kadeřníků."

"Na vysoké škole jsem pracovala jako servírka, uvaděčka a o sobotních nocích jsem byla šatnářkou."
V dalších kapitolách Lauren odhaluje svůj vztah k módě a jak se dokonce jednou stala porotkyní v módní show.
"V módním průmyslu jste jeden den na vrcholu a další den už vás nikdo nezná. Já si ten den užila, ale zjistila jsem, že ten svět pro mě není. Radši budu doma v teplákách sledovat tyto show v televizi."
Lauren se v posledních kapitolách rozepisuje o své spisovatelské kariéře a nakonec také o natáčení Gilmorových děvčat: Rok v životě jež následovalo téměř 10 let od poslední sedmé série. 

Lauren Graham jsem znala asi jako většina ze seriálu Gilmorova děvčata, kde jsem si její postavu Lorelai velmi oblíbila a když vyšla její kniha - Rychleji mluvit nedokážu, tak jsem si řekla, že ji musím mít. Ráda jsem díky Lauren nahlédla do zákulisí seriálu. Rady a tipy na hollywoodské diety? Skvělé! Nesmím opomenout, že je v knize spousta fotografií z Laurenina soukromého nebo veřejného života. Díky Lauren, že jsi mi dala příležitost dozvědět se o Tobě víc a také o světě filmových a seriálových hvězd.

Teď už mi zbývá jen jediné. Ano, jdu si pustit Gilmorovy děvčata :-)



Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji:

http://www.knihyomega.cz/


https://www.knihydobrovsky.cz/


Knihu můžete zakoupit na Knihy Omega nebo Knihy Dobrovský.


Hodnocení:
70%


Share:

0 komentářů:

Okomentovat